För väldigt många av oss ser arbetsliv och vardag annorlunda ut just nu.
Men även om förutsättningarna förändrats kan det viktiga fakturajobbet skötas lika tryggt och effektivt som vanligt.
Så här kan InExchange underlätta för dig som arbetar hemma på distans.

När vardagen byter skepnad kan det vara skönt att skapa harmoni och struktur i situationen. Skapa din arbetsplats på ett sätt så att arbetet kan flyta på så smidigt som möjligt även om du för tillfället arbetar i ditt eget hem. Fortsätt att ha dina pauser för återhämtning och håll kontakten med dina kollegor så att ni fortfarande känner att ni är ett team.

 1. Fakturera när och var du vill.
Det är fritt fram för dig att välja när och varifrån du vill sköta din fakturering.
Det finns inga begränsningar när du skickar dina fakturor via oss. Allt du behöver är en dator med internetuppkoppling och den tjänst du använder hos oss – resten bestämmer du själv.

 

 

2. Skriv ut senare
Har du inte tillgång till en skrivare på ditt tillfälliga hemmakontor, men behöver skriva ut fakturakopior på dina kundfakturor? Dina skickade fakturor sparas hos oss i flera månader så du kan vara trygg med att kunna skriva ut dem vid ett senare tillfälle när du är åter på kontoret och har tillgång till din vanliga skrivare.

 

 

3. Alla fakturor på en gång
Skicka hela ditt fakturaflöde via en och samma rutin – för enkelhetens skull.
Visste du att du kan skicka alla dina fakturor via oss på InExchange? Oavsett om kunderna vill ha e-faktura, PDF eller pappersfaktura.

 

 

4. Kom igång snabbt
Har du inte skickat e-faktura tidigare, men behöver snabbt komma igång?
Du kan vara lugn. Vi har webbaserade tjänster som du kan komma igång med samma dag. Har du eget affärssystem kan du komma igång med vår fakturaskrivare på några dagar. 

 

 

Mer info hittar du här:

Fakturera på distans? Kom igång i dag!