Fieldly har sedan starten (2014) verkat för att byggsektorn ska digitalisera sin omfattande projekthantering. Målsättningen är att göra arbetsvardagen för kunderna så enkel, smidig och effektiv som möjligt.
För att lyckas med det här menar Fieldly att samarbete är A och O.
Företaget är därför glada över att teama upp med InExchange och erbjuda en ny smart helhetslösning för utgående fakturor – som ytterligare förbättrar arbetsvardagen för deras 30 000 användare.

Partnerskapet mellan Fieldly och InExchange möjliggör en koppling där kunderna kan skicka sina fakturor ut till slutkund via InExchange – direkt från Fieldly.
Samarbetet innebär även att Fieldlys användare får tillgång till InExchange Network, som är Nordens snabbast växande nätverk med över en halv miljon kunder och organisationer.
Att Fieldly etablerar en anslutningsväg till detta nätverk betecknar man som en styrka för dem som företag. Det breddar dem och betyder att deras projekthanteringssystem utrustas med ytterligare mervärden, som i sin tur innebär nya fördelar för kunderna.
Många av Fieldlys kunders fakturamottagare finns i regel redan i nätverket, och de får nu även möjlighet att skicka alla typer av fakturaformat via InExchange smarta lösningar, tryggt förvissade om att fakturorna alltid skickas till ett kostnadseffektivt pris.
Dessutom öppnas dörren till de övriga tjänster InExchange erbjuder.

Sven Paulin, grundare och Chief Marketing Officer på Fieldly, är mycket glad över partnerskapet med InExchange.
– Det känns riktigt kul att kunna addera InExchange till vårt breda utbud av kvalificerade partners och tillsammans med dem möjliggöra ytterligare smarta lösningar för våra gemensamma kunder, säger han.
Även Carl Göthensten, Partner Account Manager på InExchange ser mycket positivt på det samarbete som nu tar fart.
– Kännetecknande för InExchange och Fieldly är viljan att leverera lösningar som innebär lönsamma effekter för kunden både i närtid och på lång sikt. Därför känns det kul att kunna utvecklas ihop. Viljan att ständigt ligga i framkant förenar oss, menar han.

Om Fieldly
”2014 tog vi Fieldly till marknaden. Vi visste att många bygg- och installationsföretag arbetade ineffektivt, och hade stora brister i hanteringen av viktiga dokument och rapporter. Mycket information antecknades på papper, och nådde inte rätt personer i rätt tid. Det var hög tid för förändring. Det var dags för digital projekthanthantering för smartare byggbolag.”
Sven Paulin, Chief Marketing Officer och grundare